andere projecten

woensdag 7 oktober 2009

en wat aan de binnenkant

Nadat de kabelboom was gemonteerd moesten er natuurlijk wat electrische apparaten worden aangesloten. Ed heeft de kachel gereinigd en gemonteerd en hetzelfde gedaan met de ruitenwissermotor. De twee uitblaasmonden, afkomstig van een donor kwamen wat geroest uit de donor en maakten een rondje langs straler en spuiter. Bij Simca werd dan vroeger de onderste sponning van het raam zwart gespoten zodat de aansluiting van raamrubber naar dashboard volledig zwart was. Ik heb ervoor gekozen deze rand groen te laten. Ik weet het, ik weet het. Niet origineel. Ik denk wel dat het een leuk detail is en eigenwijsheid is me nou eenmaal niet vreemd. Eigenlijk wachten we nu op het galvaniseren van de voorklepsluiting. Na montage hiervan kan het dashboardhuis worden gemonteerd. Dan de paravan en dan vervolgens de voorruit. Ook het dashboardhuis is, dit zul je later zien, opnieuw gespoten.

Geen opmerkingen: