andere projecten

maandag 25 mei 2009

na lange tijd



De tweede (eigenlijk de derde; er staat ook nog een roodbruine 1005) donor is geaarriveerd. Was aan me verkocht als een auto met harde bodem. En dus bedoeld om een projectje mee te doen. De eerste mat die ik optilde deed me het tegendeel realiseren. Wel een enorm lief autootje met die rode bekleding. Ondertussen reeds het een en ander gedemonteerd zoals koplampen, bumpers en achterlichten. De knipper- en achterlichten renoveren (schoonmaken en nieuwe RVS boutjes). De bumpersteunen gaan naar de verzinker samen met een kratje bouten en moeren en andere losse rommel.


De 100 uit '64 heeft niet veel opgeleverd. De rubbermatten waren vergaan. Wel heb ik een berg 12' wielen, de dyname en stroomregelaar en het voorfront eruit gezaagd. Wie eet waar dit onderdeel hoort? Ook het origineel bakkelieten stuur heb ik gered. Dat zal wel aan de muur komen.

1 opmerking:

Simcariny zei

Hoi Klaas,

Het afgebeelde onderdeel is een accessoire dat geplaatst kan worden rechtsvoor onder het dashboard als extra opbergruimte.

Groeten, Riny